BIPDeklaracja dostępnościKontakt
menu

TT Warsaw - szansą poznania Świata!

2023-11-24 01:15:58 (ost. akt: 2023-11-24 03:32:23)

Dnia 23 listopada 2023 r. 45 osobowa grupa uczniów z klas: II, III, V - TH, II, IV, V - TOT oraz IV i V TŻ i UG wraz z opiekunami p.: Mirosławą Oporek – Miedzińską, Magdą Talarek i Anetą Kalinowską uczestniczyła w 29 edycji Międzynarodowych Targów Turystycznych.
Cały rok z utęsknieniem czekaliśmy, aby wziąć udział w tak ważnym dla turystyki i hotelarstwa evencie.
A tu rano - co? GOŁOLEDŹ!!! Jak wiemy pogoda potrafi robić żarty!
Aura zaskoczyła wszystkich, ale najbardziej jak zwykle drogowców! Wyjazd stał pod dużym znakiem zapytania. Panujące warunki atmosferyczne nie były po naszej stronie. Autokar nie przyjeżdżał! Patrol Policji cierpliwie czekał na skontrolowanie naszego środka transportu. Dodzwoniłam się do przewoźnika z zapytaniem o realną i bezpieczną możliwość podróży. Przekaz był jednoznaczny – Autokar z Myszyńca wyjechał do Szczytna, drogi główne są w dobrym stanie użyteczności – problem stanowi przejechanie trasy Dąbrowy-Szczytno! Po godzinnym oczekiwaniu wytęskniony autokar ukazał się oczom zniecierpliwionej, lekko zmoczonej i zziębniętej, ale walecznej młodzieży Zespołu Szkół Nr 2 w Szczytnie. Tak Szanowni Czytelnicy – walecznej ponieważ większość z nich cierpliwie i z pokorą zniosła anomalia pogodowe, aby zająć ostatnie siedzenia na końcu autobusu, a jest tam ich niestety tylko 5! Sukces - Udało się !!! Wyjechaliśmy o 9:00. Faktycznie droga za Szczytnem w kierunku Warszawy nie budziła większych obaw i zastrzeżeń. Przy wspaniałych (i bezpiecznych) umiejętnościach „drajwerskich” naszego Pana Kierowcy byliśmy pod halami wystawowymi w Nadarzynie ok. godz. 12:20. I stało się! Przeszliśmy przez bramki wejściowe i wzięliśmy udział w jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń branży turystycznej w Europie - w Międzynarodowych Targach Turystycznych. Spotkaliśmy czołowe firmy z Polski i zagranicy prezentujące szeroką ofertę produktów i usług turystyczno-hotelarskich. Elementem charakterystycznym targów jest promocja krajów, miast i regionów. Jedną ze stałych atrakcji targów jest Festiwal Podróżników- wydarzenie pełne inspiracji i motywacji do poznawania nieznanych zakątków świata oraz jedyna w swoim rodzaju okazja do spotkania znanych z mediów tradycyjnych i społecznościowych „obieżyświatów”, którzy odwiedzili najdalsze krańce ziemi. Od tego roku oficjalnym partnerem Targów Turystycznych Warsaw są PLL LOT. Oficjalnie Krajem partnerskim na Targach Turystycznych organizowanych w Ptak Warsaw stała się Rumunia, bogata w piękne krajobrazy, zabytki kultury i fascynującą historię.
Zapraszamy na fotorelację mając nadzieją, że chociaż w części jest w stanie oddać to, czego doświadczyliśmy my!

red. M. Oporek- Miedzińska
foto: MO-M i inni uczestnicy targów

Filmowe relacje z TT Warsaw!